Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Grodzisku Wielkopolskim ogłasza:
od dnia 28 lutego 2021 r. do dnia 31 maja 2021 r.
nabór wniosków o przyznanie dotacji na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla mikro i małych przedsiębiorców ,
o której mowa w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2021 r. w sprawie wsparcia uczestników obrotu gospodarczego poszkodowanych wskutek pandemii COVID19 (Dz. U. 2021 poz. 371) na zasadach określonych w art. 15zze4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz. U. 2020 poz. 1842, z późn. zm.).
Wnioski należy składać wyłącznie w postaci elektronicznej poprzez platformę praca.gov.pl po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
Do wniosku o udzielenie dotacji (PSZ-DBKDG) Wnioskodawca dołącza umowę oraz wypełniony Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc publiczną związaną z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.
Przed wypełnieniem wniosku prosimy o zapoznanie się z wytycznymi dla wyż. wym. formy wsparcia. Wzór umowy dotacji, zasady udzielania dotacji, formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc publiczną, instrukcja krok po kroku wypełniania wniosku na praca.gov.pl oraz wszystkie obowiązujące informacje dostępne są na stronie https://grodziskwielkopolski.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/rr3-koszty
Urząd nie ponosi odpowiedzialności za działanie i awarię platformy praca.gov.pl (jest to platforma ogólnokrajowa), niewłaściwie przesłane lub uszkodzone pliki.
od dnia 28 lutego 2021 r. do dnia 31 maja 2021 r.
nabór wniosków o przyznanie dotacji na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla mikro i małych przedsiębiorców ,
o której mowa w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2021 r. w sprawie wsparcia uczestników obrotu gospodarczego poszkodowanych wskutek pandemii COVID19 (Dz. U. 2021 poz. 371) na zasadach określonych w art. 15zze4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz. U. 2020 poz. 1842, z późn. zm.).
Wnioski należy składać wyłącznie w postaci elektronicznej poprzez platformę praca.gov.pl po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
Do wniosku o udzielenie dotacji (PSZ-DBKDG) Wnioskodawca dołącza umowę oraz wypełniony Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc publiczną związaną z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.
Przed wypełnieniem wniosku prosimy o zapoznanie się z wytycznymi dla wyż. wym. formy wsparcia. Wzór umowy dotacji, zasady udzielania dotacji, formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc publiczną, instrukcja krok po kroku wypełniania wniosku na praca.gov.pl oraz wszystkie obowiązujące informacje dostępne są na stronie https://grodziskwielkopolski.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/rr3-koszty
Urząd nie ponosi odpowiedzialności za działanie i awarię platformy praca.gov.pl (jest to platforma ogólnokrajowa), niewłaściwie przesłane lub uszkodzone pliki.